Inklapbare content

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd varieert van 5 tot 8 werkdagen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen?

Als de aangegeven levertijd van 5 tot 8 werkdagen is verstreken en je nog steeds niets hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@Modeatelier-Noor.nl. Wij zullen dan onderzoeken wat er met je pakket is gebeurd.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Controleer je inbox of spammap om te zien of je een e-mail hebt ontvangen van support@Modeatelier-Noor.nl met een trackingnummer van Parcelapp.

Als dat het geval is, kun je op het nummer klikken. Dit opent automatisch een webpagina waar je de status van je bestelling kunt bekijken.

Als dat niet het geval is, klik dan HIER en vul je bestelnummer in (bijv. #0000) en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen.

Ik wil mijn bestelling ruilen/retourneren, hoe doe ik dat?

Om een artikel te retourneren, neem eenvoudig contact op met onze klantenservice via support@Modeatelier-Noor.nl Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en de reden voor de retourzending.

Wij zullen je vervolgens het retouradres verstrekken en de retourzending bevestigen. Zodra dit is afgerond, kun je het product naar ons terugsturen met een verzenddienst naar keuze.

Wat zijn de kosten voor retourzendingen?

Retourneren bij ons is helaas op eigen kosten. De kosten kunnen daarom variëren afhankelijk van de koerier. Bezoek de website van de koerier voor meer informatie over de tarieven.

Wat zijn de voorwaarden voor het retourneren van mijn product(en)?

Er is altijd een retourtermijn van 100 dagen. De retourperiode begint op de dag dat je het artikel hebt ontvangen. Er zijn echter enkele voorwaarden voor retourzendingen:

Je kunt het artikel alleen retourneren als:

  • De retourtermijn nog niet is verstreken.
  • Het product in de originele verpakking zit en alle labels nog intact zijn.
  • Het product nog niet is gebruikt.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

Er kan betaalt worden met Ideal, Bancontact en creditcard.

Wat als ik geen orderbevestiging per e-mail heb ontvangen?

Dit zou niet moeten gebeuren. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar support@Modeatlier-Noor.nl. Wij helpen je snel verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wil je je bestelling om een bepaalde reden annuleren? Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar support@Modeatelier-Noor.nl Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en indien mogelijk ook de reden waarom je de bestelling wilt annuleren.