De levertijd varieert van 5 tot 8 werkdagen.
Als de aangegeven levertijd van 5 tot 8 werkdagen is verstreken en je nog steeds niets hebt ontvangen, stuur dan een e-mail naar support@Modeatelier-Noor.nl. Wij zullen dan onderzoeken wat er met je pakket is gebeurd.
Controleer je inbox of spammap om te zien of je een e-mail hebt ontvangen van support@Modeatelier-Noor.nl met een trackingnummer van Parcelapp.
Als dat het geval is, kun je op het nummer klikken. Dit opent automatisch een webpagina waar je de status van je bestelling kunt bekijken.
Als dat niet het geval is, klik dan HIER en vul je bestelnummer in (bijv. #0000) en het e-mailadres dat je hebt gebruikt om de bestelling te plaatsen.
Om een artikel te retourneren, neem eenvoudig contact op met onze klantenservice via support@Modeatelier-Noor.nl Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en de reden voor de retourzending.
Wij zullen je vervolgens het retouradres verstrekken en de retourzending bevestigen. Zodra dit is afgerond, kun je het product naar ons terugsturen met een verzenddienst naar keuze.
Retourneren bij ons is helaas op eigen kosten. De kosten kunnen daarom variëren afhankelijk van de koerier. Bezoek de website van de koerier voor meer informatie over de tarieven.
Er is altijd een retourtermijn van 100 dagen. De retourperiode begint op de dag dat je het artikel hebt ontvangen. Er zijn echter enkele voorwaarden voor retourzendingen:
Je kunt het artikel alleen retourneren als:
Er kan betaalt worden met Ideal, Bancontact en creditcard.
Dit zou niet moeten gebeuren. Stuur een e-mail met je volledige naam en e-mailadres naar support@Modeatlier-Noor.nl. Wij helpen je snel verder.
Wil je je bestelling om een bepaalde reden annuleren? Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar support@Modeatelier-Noor.nl Vermeld je naam, het bestelnummer (bijv. #0000) dat je in de bevestigingsmail hebt ontvangen, en indien mogelijk ook de reden waarom je de bestelling wilt annuleren.